terugsturen

Binnen 30 dagen nadat je je pakket hebt ontvangen, mag je bij ons een retour melden.

Dit kun je doen door de producten meteen via onderstaande stappen terug te sturen, maar je mag ons ook eerst mailen dat (een deel van de) bestelling retour komt, bijvoorbeeld door gebruik te maken van het Europees modelformulier voor herroeping (gebruik van dit formulier is niet verplicht). Na zo’n mailtje heb je 14 dagen om de boel daadwerkelijk naar ons terug te sturen.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Stuur je alle producten van jouw order terug? Alleen dan storten wij de verzendkosten van de standaardlevering terug (dit geldt dus niet wanneer je slechts een deel van je bestelling terugstuurt). Het terugstorten van je geld gebeurt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt besteld. Wij mogen wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.

Heb je nog vragen over het terugsturen of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of een verkeerd geleverd product)? Dat lossen we graag goed op, uiteraard ook zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op.

zo stuur je iets terug

Voor het retour sturen van producten rekenen wij 3,95. Dit bedrag wordt ingehouden op het terug te storten bedrag. Belangrijk: vraag een terugstuursticker aan bij onze klantendienst! Hierop staat automatisch het juist antwoordnummer. Volg dus altijd deze stappen:
- mail de klantendienst om een terugstuursticker aan te vragen
- vul het bijgeleverde terugstuurformulier in en vermeld hierop je ordernummer*
- stop de producten én het formulier samen in een terugstuurpakket
- geef je terugzending af bij een PostNL-punt naar keuze (check alle locaties via www.postnl.be/locatiewijzer)
- bewaar je verzendbewijs goed, want hiermee kun je je pakket volgen
* je ordernummer vind je in je mail met daarin de ontvangstbevestiging en op de factuur

retouradres
Let op dat je bovenstaande informatie gelezen hebt voordat je producten retourneert. Onderstaand adres is alleen bedoeld voor retouren.
     Fashcom B.V.
     Antwoordnummer 301
     7440 WB Nijverdal



kosten

1. retourneren
Voor het retour sturen van producten rekenen wij 3,95. Dit bedrag wordt ingehouden op het terug te storten bedrag.
Stuur je alle producten van jouw order terug (volledige retour)? Dan storten wij de verzendkosten terug als je die hebt betaald bij het plaatsen van je bestelling.

2. ruilen
De kosten voor het terugsturen van een te ruilen artikel zijn 3,95. Aan de hand van het door jouw ingevulde orderformulier, maken wij jouw ruiling in orde.
Voor de kosten die voortkomen uit een ruiling sturen wij een betaallink toe. Wanneer je hebt betaald, sturen wij jou de nieuwe producten toe.
Gaat bij de ruiling alles retour (volledige ruiling), dan storten wij de verzendkosten terug in het geval dat je die moest betalen bij het plaatsen van je bestelling.

3. fout in levering
Zijn producten beschadigd of heb je een verkeerd product ontvangen? Dan berekenen wij geen terugstuurkosten en is terugsturen gewoon gratis.

4. zelf pakketsticker gekocht
Wanneer er zelf een pakketsticker is gekocht, kunnen wij deze kosten niet compenseren. Wel zullen wij in dat geval geen 3,95 aan kosten in rekening brengen.

passen

Je nieuwe boxers, sokken, shirts of zwembroeken passen mag natuurlijk! Maar hierbij is het noodzakelijk dat je een beetje aan de hygiëne denkt. Pas daarom je nieuwe boxers of zwembroeken niet direct op de huid, maar altijd over een andere boxer of slip heen. Wij nemen gebruikte of gewassen producten namelijk niet terug. Voor panty's geldt dat je ze wel uit de verpakking mag halen om te bekijken, maar niet om te passen. Een panty kan bij het passen namelijk makkelijk vervormen of beschadigen.

Wees ook voorzichtig met de verpakkingen: als je iets retour wilt zenden, moet je de verpakking zo intact mogelijk houden. Denk hierbij aan doosjes, kaartjes, labels of zakjes: scheur deze niet kapot. Scheur ook geen etiketten van je sokken of shirts en bewaar de doosjes van je boxers of sokken nog even, als je niet zeker weet of alles past. Je hoeft namelijk geen verpakkingen open te scheuren om te bepalen of je het artikel leuk vindt, of het past en of je het wilt houden.

Samengevat:
- Je mag alle items behalve panty's passen, maar als een product daadwerkelijk gedragen, gebruikt, gewassen of beschadigd is, kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering.
- Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen.