terugsturen is gratis!

⇐ zo stuur je iets terug

Binnen 30 dagen nadat je je pakket hebt ontvangen, mag je bij ons een retour melden. Daarna heb je nog eens 14 dagen om de boel daadwerkelijk naar ons terug te sturen. Belangrijk: terugsturen is natuurlijk gratis, maar alleen als je een terugstuursticker hebt aangevraagd bij onze klantendienst waarop duidelijk ons antwoordnummer staat. Wanneer er zelf een pakketsticker is gekocht, kunnen wij het pakket niet vergoeden. Volg daarom altijd deze stappen:

- Mail de klantendienst om een terugstuursticker aan te vragen
- Vul het bijgeleverde terugstuurformulier in en vermeld hierop je ordernummer
- Stop de producten én het formulier samen in een terugstuurpakket
- Geef je terugzending af bij het dichtsbijzijnde PostNL-punt (locaties: www.postnl.be/locatiewijzer)
- Bewaar je verzendbewijs goed, want hiermee kun je je pakket volgen

Zodra wij je terugzending ontvangen hebben, zorgen wij dat je in ieder geval binnen vijf werkdagen je geld terug krijgt. Alleen als je je hele bestelling hebt teruggestuurd, zul je ook de verzendkosten van de standaardlevering ontvangen - dit geldt niet wanneer je slechts een deel van je bestelling terugstuurt. Bovendien: indien jouw order gratis werd verzonden, maar je orderbedrag na terugsturen lager is dan 39,95, betaal je achteraf alsnog verzendkosten. Bestel je bijvoorbeeld voor 80 euro met gratis verzending, maar stuur je voor 40 euro terug, dan komt de waarde van jouw bestelling hierdoor onder onze 'gratis verzending'-grens en houden wij de verzendkosten (4,95) in van het bedrag dat jij terug ontvangt. Het terugstorten gebeurt altijd op hetzelfde betaalmiddel als waarmee je in eerste instantie hebt besteld. Wij mogen bovendien wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben, of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd. 

❀ passen

Je nieuwe boxers, sokken, shirts of zwembroeken passen mag, natuurlijk! Maar hierbij is het noodzakelijk dat je een beetje aan de hygiëne denkt. Pas daarom je nieuwe boxers of zwembroeken niet direct op de huid, maar altijd over een andere boxer of slip heen. Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: als je iets terug wilt zenden, moeten deze namelijk nog intact zijn. Denk hierbij aan doosjes, kaartjes, labels of zakjes: deze mogen niet kapot of gescheurd zijn en moeten weer opnieuw gebruikt kunnen worden, anders kunnen we ze helaas niet terugnemen. Scheur dus geen etiketten van je sokken of shirts en bewaar de doosjes van je boxers of sokken nog even, als je niet zeker weet of alles past. 

- Uit hygiënisch oogpunt nemen we geen producten terug die op de huid gedragen zijn - wij kunnen ze dan immers niet meer verkopen
- Als een product gedragen, gebruikt of beschadigd is, dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering
- Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking vast te stellen

Heb je nog vragen overterugsturen of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of wanneer er een verkeerd product geleverd is)? Dat lossen we graag goed op, uiteraard ook zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op.

onze shops